Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Lourdes > Vierde nieuwsbrief bisdombedevaart Lourdes verschenen

Vierde nieuwsbrief bisdombedevaart Lourdes verschenen

Er hebben zich al 851 pelgrims ingeschreven voor de diocesane bedevaart naar Lourdes (28 april-5 mei), onder wie 41 jongeren en kinderen. Dat meldt de vierde editie van de digitale ‘Nieuwsbrief bisdombedevaart Lourdes Aartsbisdom Utrecht 2012’, die op 2 februari is verzonden aan de abonnees. De reis zal minimaal ondernomen worden met 1 TGV, 1,5 vliegtuig, 4 bussen en 4 VNB Lances. In Lourdes zullen de pelgrims worden ondergebracht in ruim 30 hotels.

Verder onder meer in deze nieuwsbrief: de extra reis die VNB organiseert naar het consistorie in Rome, waar de paus medio februari 22 kardinalen zal creëren – onder wie de Utrechtse aartsbisschop Eijk; de informatiebijeenkomst die VNB op zaterdag 4 februari organiseert in het Utrechtse Ariënsinstituut en de aankondiging van een speciale Mariaweek in de St. Catharinakathedraal te Utrecht. Ook bevat de nieuwsbrief een update over de aankomst- en vertrektijden van de bedevaart naar Lourdes en een bericht over het jongerenkoor uit Geesteren (H. Pancratiusparochie) dat deel zal nemen aan deze bedevaart.