Bisdomblad ‘Op Tocht’: informatie en inspiratie

‘Op Tocht’, het tien keer per jaar verschijnende fullcolour tijdschrift van het Aartsbisdom Utrecht, bericht over belangrijke gebeurtenissen in de parochies, bevat interviews met inspirerende mensen en brengt nieuws en achtergronden over het bisdombeleid.

Het blad wil op deze manier een verbindend element zijn tussen de parochies van het aartsbisdom en de lezers bijpraten over diocesane activiteiten. Naast informatie wil ‘Op Tocht’ de nodige inspiratie bieden. Daarnaast bevat ‘Op Tocht’ diverse vaste rubrieken als Diaconie, Jongeren en ‘Genaamd’.

Ook schrijft kardinaal Eijk in elke editie een column. ‘Op Tocht’ is bovendien rijkelijk geïllustreerd, en van bijzondere gelegenheden worden fotoreportages gemaakt.

Via de webwinkel op deze site kunt u zich opgeven voor een persoonlijk post-abonnement. Dit kost € 22,95 per jaar. In veel gevallen is een abonnement via uw parochie (à € 12,95) ook mogelijk: informeer bij het secretariaat van uw parochie.