Kaart Aartsbisdom Utrecht

Bovenstaande kaart toont de locaties van de parochies en geloofsgemeenschappen binnen het Aartsbisdom Utrecht.
Door op de gemarkeerde locaties te klikken, worden de contactgegevens zichtbaar.

Door rechtsboven op het onderbroken rechthoekje te klikken, opent de kaart in een nieuw venster. Daar wordt aan de linkerkant een lijst weergegeven met alle op de kaart opgenomen locaties: door op een naam te klikken, schuift de kaart naar de betreffende locatie en opent het bijbehorende kaartje met contactgegevens.

Groene prikkers markeren de centrale parochiesecretariaten.
Blauwe prikkers markeren de eucharistische centra.
Rode prikkers markeren de overige kerkgebouwen.

Voor een lijst met alle parochienamen inclusief hyperlinks naar de parochiewebsites, klik hier.

Als u de parochie zoekt die bij een adres hoort, kunt u gebruikmaken van www.zoekparochie.nl
(NB Deze landelijke website maakt om technische redenen geen onderscheid tussen parochies en geloofsgemeenschappen zoals het Aartsbisdom Utrecht die kent: de genoemde parochienaam is daarom in veel gevallen de naam van de lokale geloofsgemeenschap.)

Disclaimer
De redactie van aartsbisdom.nl heeft getracht alle locaties op deze kaart zo nauwkeurig mogelijk weer te geven.
Opmerkingen en correcties kunnen worden gestuurd naar: redactie@aartsbisdom.nl
Aan (de gegevens op) deze kaart kunnen geen rechten worden ontleend.