Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Lourdes > Speciaal foldermateriaal bisdombedevaart Lourdes

Speciaal foldermateriaal bisdombedevaart Lourdes

In de voorbereidingen voor de bisdombedevaart naar Lourdes (28 april t/m 5 mei 2012) biedt reisorganisator VNB parochies onder meer op maat gemaakt foldermateriaal aan. Op deze folders staat de algemene reisinformatie over deze bedevaart, parochies kunnen de flyer aanvullen met foto’s en tekst die betrekking hebben op de lokale situatie.

Zo kunnen de parochies op de folder kwijt wie de lokale contactpersonen zijn, wanneer de informatiebijeenkomsten worden gehouden en wanneer en in de komende maanden voorbereidingsvieringen zijn. Maar ook foto’s van de eigen pastoor of pastoraal werk(st)er of de lokale Lourdesgroep kan opgenomen worden. Meer informatie over deze folders: VNB, tel.: 073  6818111.

Deze bedevaart in 2012 is een vervolg op de succesvolle reis die het Aartsbisdom Utrecht in 2009 naar Lourdes maakte. De bedevaart in 2012 kent drie reisopties: per bus, per TGV en per vliegtuig. Pelgrims die zorg behoeven, kunnen met de VNB Lance reizen: een aangepaste bus, geschikt voor pelgrims die gebruik maken van een (elektrische) rolstoel of voor pelgrims die liggend vervoerd moeten worden.

voorzijdeparochieflyerklein achterzijdeparochieflyerklein