Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Lourdes > Bedevaart Lourdes: vlogs van priesterstudenten

Bedevaart Lourdes: vlogs van priesterstudenten

De priesterstudenten van het Ariënsinstituut gaan in de meivakantie mee met de bisdombedevaart naar Lourdes. In de aanloop naar deze bedevaart zijn zij gestart met een serie vlogs over deze reis. De eerste vlog kwam 11 april online. Hierin stelt priesterstudent Paulus Tilma zich voor.

Hij vertelt onder meer dat hij die avond naar een informatiebijeenkomst gaat van de parochie St. Jan de Doper voor alle deelnemers uit die parochie: hij sluit zich bij hen aan tijdens de bedevaart. De studenten zijn namelijk bij verschillende parochies ingedeeld en zullen daar “meetrekken met de jongeren, met de ouderen, rolstoelen duwen, gesprekken houden, gezelligheid, catechese en samen bidden, op bedevaart gaan,” zo verwacht Tilma.
Ook de andere priesterstudenten zullen de komende weken in vlogs vertellen over hun stageplek tijdens de Lourdesbedevaart.

Ga naar het YouTube-kanaal van de priesterstudenten

Of bekijk en volg de vlog hier:

Tags: