Aartsbisdom > Nieuws > Pater A.A. Maat s.d.b. overleden

Pater A.A. Maat s.d.b. overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving op 9 september jl. het bericht dat op 6 september jl. de zeereerwaarde pater Adrianus Antonius Maat, priester van de Congregatie Salesianen van Don Bosco, te Amersfoort is overleden.

Adri Maat s.d.b. werd geboren op 17 februari 1936 in Den Haag. Op 10 juli 1966 werd hij in Utrecht priester gewijd. Vanaf februari 1983 verleende hij pastorale assistentie in de H. Paulusparochie te Hoevelaken. Met ingang van 1 april 1990 werd hij benoemd tot waarnemend pastoor van deze parochie. Op 6 februari 2006 werd hem eervol ontslag verleend.
Op dinsdag 13 september a.s. om 19.30 uur is er een avondwake in het Pauluscentrum, De Veenslag 1 te Hoevelaken. Aansluitend is daar gelegenheid tot condoleren.
De Eucharistie ten uitvaart vindt plaats op woensdag 14 september om 11.00 uur in het genoemde Pauluscentrum. Rond 13.30 uur zal hij worden begraven op het rooms-katholieke gedeelte van de Algemene Begraafplaats aan de Veldweg 18 te Soest.

Klik hier voor de rouwkaart die namens de Congregatie van Salesianen van Don Bosco en zijn familie is verzonden.

Moge de Heer hem opnemen in zijn hemelse vrede.