Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Lourdes > Nieuwe tussenstand bisdombedevaart naar Lourdes

Nieuwe tussenstand bisdombedevaart naar Lourdes

Het aantal inschrijvingen voor de bisdombedevaart naar Lourdes (2 t/m 9 mei) is inmiddels opgelopen naar 865. Dit is de tweede tussenstand in de aanloop naar deze pelgrimage; daarom is vanaf nu op de bedevaartpagina van aartsbisdom.nl een ‘barometer’ met tussenstanden te zien.

Onder de pelgrims zijn ook veel kinderen, tieners en jongeren. De komende weken worden bovendien in diverse parochies nog informatiebijeenkomsten gehouden. Kardinaal Eijk hoopt dat velen – jong, oud, gezond, ziek en gehandicapt – opnieuw in de gelegenheid zijn mee op pelgrimage te gaan. “Samen op bedevaart gaan versterkt niet alleen het geloof maar ook de onderlinge verbondenheid in een parochie enorm. Die ervaring gun ik zoveel mogelijk mensen,” aldus de Utrechtse aartsbisschop.

Meer informatie: dhr. Lokate (bedevaartcoördinator), tel.: 030 2361570, e-mail: lokate@aartsbisdom.nl