Aartsbisdom > Nieuws > Naamlijst 2021 Aartsbisdom Utrecht nu te bestellen

Naamlijst 2021 Aartsbisdom Utrecht nu te bestellen

De Naamlijst 2021 van het Aartsbisdom Utrecht verschijnt begin januari. Dit handzame naslagwerk bevat informatie over het bisdom, centrale afdelingen, diocesane raden enzovoorts. Daarnaast bevat de Naamlijst een overzicht van alle parochies en de kerklocaties, inclusief contactgegevens, geordend per vicariaat.

Ook zijn diverse personenregisters opgenomen, zoals een alfabetische naamlijst, plus een handig zaakregister en een alfabetische lijst van de parochies. De Naamlijst is onmisbaar voor secretariaten en mensen die actief zijn in de parochies.
De Naamlijst kost € 17,50 (inclusief verzenden); een abonnement kost € 14,95. Wie al een abonnement heeft op de Naamlijst, krijgt deze automatisch in januari toegestuurd.

Bestellen:
– klik hier
– klik hier voor een abonnement op de Naamlijst
– of bel: 030 2361570.