Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Lourdes > Gezocht: leden voor projectkoor tijdens Bisdombedevaart Lourdes

Gezocht: leden voor projectkoor tijdens Bisdombedevaart Lourdes

De zang tijdens de vieringen van de komende bisdombedevaart naar Lourdes zal worden verzorgd door een projectkoor. Dit koor zal dus zingen tijdens al onze vieringen in Lourdes, tijdens de Internationale Hoogmis én tijdens onze deelname aan de Lichtprocessie. Hiermee wil de organisatie alle koorleden in het aartsbisdom de kans geven om te zingen tijdens deze bedevaart.

Tijdens de vorige twee edities in 2009 en 2012 verzorgde één (parochie)koor nog alle zang. De hoop is dat velen uit de verschillende parochiekoren in het Aartsbisdom Utrecht zich aan zullen melden. Belangstellenden kunnen zich vanaf nu voor dit koor opgeven. Zij moeten wel bereid zijn om nog voor vertrek twee zaterdagen te oefenen en de liederen in te studeren. Deze oefendagen vinden plaats op zaterdag 21 maart en zaterdag 18 april, van 10-15 uur. De locaties worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.

Belangstellende koorleden kunnen zich vóór 1 maart 2015 per mail (lokate@aartsbisdom.nl) opgeven o.v.v.:

Naam
Parochie
Koor
Stemsoort

Let op: De omvang van het projectkoor is uiteraard niet onbeperkt, dus tijdige aanmelding is belangrijk!