Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Lourdes > ‘Barometer’ online met actuele aantal inschrijvingen bisdombedevaart

‘Barometer’ online met actuele aantal inschrijvingen bisdombedevaart

In de aanloop naar de diocesane bedevaart naar Lourdes (28 april-5 mei) is sinds kort te zien hoeveel parochianen zich al hebben ingeschreven voor deze pelgrimage. De gegevens worden wekelijks aangevuld, zodat zichtbaar is hoe de groep bedevaartgangers groeit. De ‘barometer’ stond per 19 januari op 653 inschrijvingen; de nieuwe tussenstand (per 26 januari) is 773 personen (onder wie al zo’n 30 jongeren). Klik hier voor de ‘barometer’.

Meer informatie over de reisopties en inschrijven:

• Neem contact op met de parochiecoördinator van uw parochie.
  • Of kijk op de website van VNB (klik op Lourdes, vervolgens op Parochiereizen – staat uw parochie er (nog) niet bij? Klik dan op Bisdomreizen) of bel VNB: 073 6818111.
  • Zie ook de speciale Lourdespagina van deze site.