Aartsbisdom > Nieuws > WJD-reis naar Krakau: Ontmoet papa Wojtyla!

WJD-reis naar Krakau: Ontmoet papa Wojtyla!

Op 26 juli begon het aftellen naar de Wereld Jongeren Dagen (WJD). Die dag schreef paus Franciscus zich namelijk als eerste in voor dit grootste R.-K. jongerenevenement ter wereld. Over minder dan een jaar komen jongeren vanuit de hele wereld, samen met paus Franciscus, bijeen in het land van paus Johannes Paulus II (papa Wojtyla, de vader van de WJD): Polen.

Het Aartsbisdom Utrecht organiseert een WJD-reis naar Krakau met een indrukwekkend voorprogramma, in de voetsporen van papa Wojtyla. Dit kan één van de mooiste zomers van je leven worden! Wil je hier meer over weten? We organiseren een aantal infoavonden, waarop je van harte welkom bent. Kom naar de infoavond die voor jou het dichtstbij is: we beloven dat het gezellig en spannend wordt!

– Bunnik: 14 september, 19.30 uur in de St. Barbarakerk, Stationsweg 36.
– Amersfoort: 22 september, 19.30 uur in De Pastorie, Kerklaan 22 in Hoogland.
– Enschede: 7 oktober, 19.30 uur, Nieuwe Schoolweg 2.
– Doetinchem: 15 oktober, 19.30 uur in de kerk Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming, Prins Hendrikstraat 36.
– Ede: 1 november, na de Eucharistieviering van 10.30 uur in de Antoniuskerk, Stationsweg 112.
– Nieuwegein: 7 november, 20.00 uur in de Emmauskerk, Merelplein 2.
– Wageningen: 15 november, na de Internationale Eucharistieviering van 12.30 uur in de Johannes de Doperkerk, Bergstraat 17.

Meer informatie en/of aanmelden:
Amanda Praseres (tel.: 06 48459598) / Samuel Luz (tel.: 06 28448875),
e-mail: jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl.