Aartsbisdom > Nieuws > Stemmen voor Ariëns publiekprijs mogelijk

Stemmen voor Ariëns publiekprijs mogelijk

Het Aartsbisdom Utrecht reikt om de drie jaar de Ariëns Prijs voor Diaconie uit aan een diaconale activiteit uit het aartsbisdom. Het is een goede traditie dat er tevens drie runners-up zijn, die als winnaar worden geëerd. Er zijn opnieuw dertig prachtige praktijkvoorbeelden die, hoe klein of hoe groot ook, laten zien dat diaconie in het aartsbisdom een stevig gezicht heeft. In dit Heilig Jaar van de Barmhartigheid wordt speciaal aandacht gevraagd voor de Ariens publieksprijs.

Deze prijs wordt voor de eerste maal uitgereikt. Inmiddels is het mogelijk om voor deze prijs te stemmen via de website van de Diocesane Kerkelijke Caritas Instelling: www.dkci-utrecht.nl. Hier is ook van iedere activiteit een korte beschrijving te vinden, soms aangevuld met foto’s of een YouTube filmpje. “Het is niet alleen leuk om te stemmen maar het levert wellicht ook nog ideeën op,” aldus de mensen van de DKCI.

Klik hier om naar de genomineerde projecten te gaan

Tags: ,