Aartsbisdom > Nieuws > Priesterdag in de Achterhoek

Priesterdag in de Achterhoek

Zo’n 25 priesters van het Aartsbisdom Utrecht komen op 7 september naar de Achterhoek om hun jaarlijkse priesterdag met elkaar door te brengen. Deze priesters hebben allemaal hun opleiding via het Ariënskonvikt genoten. De ontmoetingsdag begint met een Eucharistieviering in de parochiekerk O.L.V. Tenhemelopneming te Doetinchem (10.30 uur) waarin aartsbisschop Eijk hoofdcelebrant zal zijn.

Alle aanwezige priesters zullen concelebreren. De muzikale omlijsting zal worden verzorgd door herenkoor In Laudem Dei van de parochie O.L.V. Tenhemelopneming. De parochianen van het parochieverband Bethlehem zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze speciale eucharistieviering, die plaats zal vinden in de kerk van de Onze Lieve Vrouwe parochie.