Aartsbisdom > Nieuws > Pater Henk van Eeuwijk ofm overleden

Pater Henk van Eeuwijk ofm overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving vandaag het bericht dat de zeereerwaarde pater Hendrikus Christiaan Gerardus Maria (Henk) van Eeuwijk ofm op 9 augustus 2019 te Wijchen is overleden. Hij werd geboren te Drunen op 2 december 1930.

Pater Van Eeuwijk ofm werd op 1 november 1988 voor een periode van zes jaar benoemd tot pastoor van de parochie St. Bavo te Harmelen. Deze benoeming werd op 1 november 1994 verlengd voor een periode van één jaar. Op 25 november 1995 werd hem eervol ontslag verleend en ging hij met emeritaat.

De Eucharistie ten uitvaart vindt plaats op vrijdag 16 augustus om 14.30 uur in de kapel van Huize La Verna, Leemweg 134, 6603 AM Wijchen. Daarna zal de begrafenis plaatsvinden op het kerkhof van de Minderbroeders Franciscanen in Alverna.

Correspondentieadres:
Harrie van Eeuwijk
Prof. van Weliestraat 19
6524 NN Nijmegen

Klik hier voor de overlijdensadvertentie