Aartsbisdom > Nieuws > Campagnematerialen Kerkbalans half september beschikbaar

Campagnematerialen Kerkbalans half september beschikbaar

Vanaf half september komen de nieuwe campagnematerialen voor de Actie Kerkbalans 2020 beschikbaar. Deze campagnematerialen zijn dan te bestellen via de website www.kerkbalans.nl. De campagne bouwt verder op het thema ‘Geef voor je kerk’ omdat je ‘geeft om je kerk’. Beschikbaar komen onder meer een nieuwe poster, folder, enveloppen en stickers – deze materialen zijn via de webshop te bestellen.

De afgelopen jaren is gebleken dat vele parochies graag hun eigen poster en of folder ontwerpen, optimaal afgestemd op de eigen achterban. Om dit te faciliteren biedt www.kerkbalans.nl mogelijkheden om bijvoorbeeld een eigen folder, poster of envelop in een professionele Kerkbalansstijl te ontwerpen. Daarvoor is een handige zelfmaak-tool ontwikkeld waarmee het ontwerpen ook mogelijk is voor diegenen die dit niet dagelijks doen. De tool biedt een vergelijkbaar gebruiksgemak als het online opmaken van fotoboeken en dergelijke.

Nieuwsbrief
Ook voor ideeën, tips, stappenplannen enzovoort kunnen lokale organisatoren terecht op www.kerkbalans.nl. Een handige pagina op deze site is de pagina met een overzicht van alle downloads. Is er bijvoorbeeld nog ruimte voor een advertentie in het parochieblad dan zijn op deze pagina gratis kant en klare advertenties te downloaden in verschillende formaten om de eigen Actie Kerkbalans te promoten.
Voor organisatoren van Actie Kerkbalans is er ook de gratis nieuwsbrief met informatie en tips die in de aanloop naar de campagne van 2020 regelmatig wordt verstuurd. Klik hier voor informatie over het aanmelden voor deze nieuwsbrief.

Tags: