Aartsbisdom > Nieuws > Naamlijst 2023 Aartsbisdom Utrecht verschenen

Naamlijst 2023 Aartsbisdom Utrecht verschenen

De Naamlijst 2023 van het Aartsbisdom Utrecht is begin januari verschenen. Dit handzame naslagwerk bevat informatie over het bisdom, centrale afdelingen, diocesane raden, commissies en werkgroepen enzovoorts. Daarnaast bevat de Naamlijst een overzicht van alle parochies en de kerklocaties, inclusief contactgegevens, geordend per vicariaat.

Ook zijn diverse personenregisters opgenomen, zoals een alfabetische naamlijst, plus een handig zaakregister en een alfabetische lijst van de parochies. De Naamlijst is onmisbaar voor secretariaten en mensen die actief zijn in de parochies.
De Naamlijst 2023 kost € 17,95 (inclusief verzenden); een abonnement kost € 15,50. Bestaande abonnees hebben de nieuwe Naamlijst inmiddels ontvangen; hetzelfde geldt voor mensen die de afgelopen tijd reeds een los exemplaar van de Naamlijst hadden besteld.

Bestellen:
– klik hier
– klik hier voor een abonnement op de Naamlijst
– of bel: 030 2361570