Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Kevelaer > Jonge fietspelgrims van Amersfoort naar Kevelaer

Jonge fietspelgrims van Amersfoort naar Kevelaer

Zeven jonge pelgrims zijn zondagmorgen 28 juli op pad gegaan naar Kevelaer. Om 9.00 uur vertrokken zij per fiets naar dit Duitse Mariabedevaartsoord om ‘kwartier te maken’ voor de 340 pelgrims die op 29 juli met de broederschap O.L.V. van Kevelaer met de bus op bedevaart gaan. Deze fietstocht wordt voor de vijfde keer georganiseerd en heeft als motto ‘Leven in geloof’.

Lourdesgrot
De jongeren werden bij de Lourdesgrot achter de St. Josephkerk in Hooglanderveen door pastor J. de Froe pr., directeur van de broederschap van Amersfoort e.o., gezegend op weg gestuurd. Met de aanwezige parochianen is bij Maria gezongen en gebeden, om kracht gevraagd voor de fietstocht van ruim 100 kilometer.

fietsbedevaart-kevelaer
Rustpauze onderweg