Aartsbisdom > Nieuws > Jaarprogramma jongerenpastoraat 2019-2020

Jaarprogramma jongerenpastoraat 2019-2020

Jong Aartsbisdom heeft deze maand de jaarkalender voor 2019-2020 verstuurd naar de parochies. Hierop staan de activiteiten voor jongeren via het JPU (jongerenplatform Utrecht), maar bijvoorbeeld ook de Tarcisiusdag voor misdienaars en de vormelingendagen van de vicariaten.

Het JPU organiseert activiteiten voor jongeren van het aartsbisdom tussen de 16 en 30 jaar oud. “Door het jaar heen komen we op verschillende plekken samen waarbij we gezelligheid combineren met verdieping. Als u jongeren kent die op de hoogte gehouden willen worden van onze activiteiten dan kunnen ze kijken op onze website (jongaartsbisdom.nl) of Facebook (Jong Aartsbisdom) of Instagram (ook Jong Aartsbisdom) of via de e-mail. Dan kunnen ze een e-mail sturen naar jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl,” zo schrijft jongerenwerker Sarah Mijhad in de begeleidende mail. Voor de Tarcisiusdag en de Vormelingendagen werken andere teams, Mijhad is ook daarvoor de contactpersoon.

Er zijn twee versies gemaakt van de kalender: de ene bevat het complete overzicht met alle activiteiten van Jong Aartsbisdom, op de andere staan alleen de activiteiten van het JPU. De bestanden die naar de parochies zijn gemaild, zijn geschikt voor drukwerk. De complete kalender is daarnaast ook in een kleine oplage als poster (A3-formaat) gedrukt, terwijl van de beknopte kalender een boekenlegger is gemaakt. Beide kalenders zullen onder meer tijdens het slotfeest op zondag 30 juni worden uitgereikt aan jongeren.

Klik hier voor de complete jaarkalender
Klik hier voor de beknopte jaarkalender

Klik hier voor de jaarkalender op posterformaat
Klik hier voor de jaarkalender als boekenlegger