Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werker Th.G. Engelen overleden

Gepensioneerd pastoraal werker Th.G. Engelen overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving het bericht dat op 28 september 2019 te Zieuwent is overleden de heer Theodorus Gerardus (Theo) Engelen. Hij werd geboren te Beuningen (Gld.) op 28 augustus 1940.

We zijn hem dankbaar voor het goede werk dat hij in de zielzorg van het Aartsbisdom Utrecht heeft verricht; eerst in Arnhem en Zeist en vervolgens vanaf 1977 in de Theresiaparochie te Borne. In 1984 werd hij benoemd in de parochie H. Kruisverheffing te Raalte en in 1992 volgde zijn benoeming als pastoraal werker in de parochies H. Agatha te Harreveld, O.L.V. van Lourdes te Mariënvelde en H. Werenfridus te Zieuwent. Met ingang van 28 augustus 2005 ging hij met pensioen.

Op vrijdag 4 oktober van 19.00 tot 20.00 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen in Het Witte Paard, Dorpsstraat 49 te Zieuwent. De viering ten afscheid zal plaatsvinden op zaterdag 5 oktober om 12.30 uur in Het Witte Paard. Aansluitend is er een informeel samenzijn waarbij er gelegenheid voor ontmoeting en om te condoleren. Later op de dag vindt in besloten kring de crematie plaats.
Correspondentieadres: Familie Engelen, Kleuterstraat 23, 7136 LP Zieuwent.

Klik hier voor de rouwkaart