Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werker N.J. Kok overleden

Gepensioneerd pastoraal werker N.J. Kok overleden

Op 7 februari 2020 overleed de heer Nicolaas Jacobus (Nico) Kok, gepensioneerd pastoraal werker in het Aartsbisdom Utrecht. Hij werd op 24 februari 1950 geboren te Enkhuizen. Met ingang van 1 mei 1976 werd hij benoemd tot pastoraal werker in de St. Werenfridusparochie te Westervoort.

Per 1 december 1980 werd hij benoemd tot pastoraal werker in de H. Hartparochie te Arnhem binnen de unit Binnenstad. Per 1 augustus 1990 werd hij tevens benoemd tot pastoraal werker in de Verrijzenis des Herenparochie te Arnhem. Met ingang van 1 mei 2000 werd Nico Kok benoemd tot pastoraal werker in de parochie van Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming te Dieren, H. Mauritius te Rheden en Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming te De Steeg. In 2015 ging hij met pensioen.

Op donderdag 13 februari a.s. is er van 18.30 tot 19.30 uur gelegenheid afscheid van hem te nemen in de Emmaüskerk aan de Rode Kruislaan 2, 6951 BL te Dieren. Zijn uitvaart zal zijn op vrijdag 14 februari a.s. om 11.00 uur, eveneens in genoemde kerk. Na de viering is er gelegenheid tot condoleren achter in de kerk. Daarna zal de familie hem in besloten kring te rusten leggen op de begraafplaats te Westervoort.
Moge hij rusten in vrede.