Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Renkum > Gelderse bedevaart 2014 ter ere van O.L.V. van Renkum

Gelderse bedevaart 2014 ter ere van O.L.V. van Renkum

Zondagmiddag 19 oktober vindt in de R.-K. bedevaartskerk te Renkum (parochie Z. Titus Brandsma) de jaarlijkse Gelderse bedevaart plaats ter ere van Maria van Renkum, de Vrouwe van Gelderland. Parochianen uit Gelderland zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze traditionele bedevaart.

Het programma begint om 14.00 uur met bloemenprocessie en rozenkransgebed, aansluitend is er om 14.30 uur een Eucharistieviering met als hoofdcelebrant pastoor drs. B.K.T. Thanh van de Sint Willibrordusparochie Zevenaar. Het Nederlands Gemengd Koor Zevenaar verzorgt de muzikale begeleiding. Om 15.45 uur volgt het Lof met uitstelling van Allerheiligste Sacrament. Vanaf circa 16.00 uur is er in de pastorie gelegenheid voor ontmoeting.

Parochiekerk O.L.V. Ten Hemelopneming Dorpsstraat 1 te Renkum.
Bereikbaar vanuit Arnhem en Wageningen met buslijn 52, uitstappen halte Don Boscoweg