Aartsbisdom > Bedevaart > Bedevaart Fatima > Fatimabeeld te gast in Utrechtse Gerardus Majellakerk

Fatimabeeld te gast in Utrechtse Gerardus Majellakerk

Van 31 januari t/m 4 februari is één van de officiële replica’s van het beeld van Onze Lieve Vrouw van Fatima in de Gerardus Majellakerk te Utrecht. Op 4 januari kwam dit beeld aan in het aartsbisschoppelijk paleis aan de Maliebaan. Het zal gedurende drie maanden verschillende plekken in het Aartsbisdom Utrecht aandoen, ter voorbereiding op de bisdombedevaart naar Fatima en Lissabon van 10 t/m 15 juni.

Beeld OLV Fatima kapel Dijnselburg lichtOp 2 februari zal er een Mariavespers zijn met de Utrechtse hulpbisschop mgr. Woorts. Op die dag start de aanbidding om 17.15 uur, zijn de vespers om 18.15 uur en om 19.00 uur begint de Heilige Mis van het Feest van Maria lichtmis, waarin mgr. Woorts hoofdcelebrant is.

Het beeld was ook al te gast bij de VNB-dag in Amersfoort, de diakendag te Dijnselburg (Zeist), in de Utrechtse priesteropleiding het Ariënsinstituut, de St. Catharinakathedraal, de St. Ludgerus Aanbiddingskapel van Klooster Cenakel en in abdij Koningsoord in Oosterbeek.

Meer informatie over de bedevaart van het Aartsbisdom Utrecht, klik hier of neem contact op met de heer B. Lokate, tel.: 030 2361570, e-mail: lokate@aartsbisdom.nl