Aartsbisdom > Nieuws > Diaken A. Kramer overleden

Diaken A. Kramer overleden

Het Aartsbisdom Utrecht vernam op 8 december jl. dat op 4 december 2018 te Enter in de Heer is overleden de eerwaarde heer Anne Kramer, diaken van het Aartsbisdom Utrecht. Hij werd geboren te Enschede op 17 oktober 1953. Op 1 januari 1992 werd hij als pastoraal werker benoemd in de H. Plechelmus- en Antoniusparochie te Oldenzaal.

Na zijn wijding tot permanent diaken op 23 mei 1992 was hij als diaken werkzaam in de binnenstad parochies te Oldenzaal. Met ingang van 1 mei 2001 was hij werkzaam als geestelijk verzorger binnen de krijgsmacht. Op 1 april 2010 ging hij met emeritaat.

De uitvaart van diaken Kramer vindt, overeenkomstig zijn wens, in besloten kring plaats.

“Gaarne verzoek ik u om hem in uw gebed te gedenken. Wij wensen zijn familie en dierbaren veel sterkte toe. Moge de Heer zijn dienaar opnemen in zijn heerlijkheid,” zo schrijft kardinaal Eijk in het overlijdensbericht dat het Aartsbisdom heeft verzonden.