Aartsbisdom > Nieuws > Website parochie Licht van Christus in race voor Webfish Award

Website parochie Licht van Christus in race voor Webfish Award

De website van de parochie Licht van Christus (Vleuten / De Meern) is één van de drie genomineerden voor de Webfish Award 2014 in de categorie kerken. Deze awards zijn prijzen voor de beste christelijke websites in het Nederlandse taalgebied.

“Buiten het feit dat de website goed bezocht en dus gevonden wordt door onze parochianen, is zo’n opsteker door een kritische jury ook iets om trots op te zijn,” zo staat op de parochiesite te lezen. De parochie Licht van Christus, die dit jaar haar tienjarig jubileum viert, beschikt sinds april dit jaar over de huidige website. Op zaterdagmiddag 8 november wordt de uitslag bekend gemaakt tijdens het Landelijk Missionair Festival.

In de categorie ‘kerken’ zijn de genomineerden PKN-oisterwijk.nl, Lichtvanchristus.nl en PKN-oosterwolde.nl. Bij de organisaties gaan de nominaties naar Grootnieuwsradio.nl, Jongekerk.nl en Opkijken.nl. De nominaties voor particulieren zijn Broodjepaap.nl, Isaruhallah.nl en Blijekerk.nl.

websiteparochielichtvanchristuskl