Aartsbisdom > Nieuws > Vormelingendag van drie vicariaten

Vormelingendag van drie vicariaten

Vormelingen in de vicariaten Arnhem en Utrecht die zich (binnenkort gaan) voorbereiden op het Vormsel of die net gevormd zijn, zijn van harte welkom op de Vormelingendag. Deze vindt plaats op zondag 11 maart in Amersfoort. “We beginnen ‘s ochtends met een Eucharistieviering en in de middag is er een vossenjacht. Dat wil je toch niet missen?!” aldus vicaris Pauw en vicaris mgr. Woorts in de uitnodiging. Het vicariaat Deventer houdt zijn Vormelingendag op 18 maart, met als thema ‘Helden en Heiligen’.

Vormelingendag Arnhem en Utrecht:
De Eucharistieviering in de St. Ansfriduskerk (Jacob Catslaan 28 Amersfoort) begint om 11.00 uur; de inloop is vanaf 10.30 uur. Het programma eindigt rond 15.15 uur. Deelnemers wordt gevraagd zelf een lunch mee te nemen, voor drinken wordt gezorgd. Deelname is gratis.

Aanmelden (vóór 15 februari):
Je kunt je persoonlijk of als groep aanmelden door je voor- en achternaam én de naam van jouw parochie te mailen naar pastor Mauricio Meneses: J.Meneses@aartsbisdom.nl.
Voor vragen kun je pastor Mauricio mailen of bellen: 06 14554947.

Programma:

• 10.30 uur Inloop in de St. Anfriduskerk, Jaco Catslaan 28 te Amersfoort
  • 11.00 uur Eucharistieviering
  • 12.00 uur Wij lopen samen naar de school de Amersfoortse Berg, Hugo de Grootlaan 25, om
    daar te lunchen. Lunch zelf meenemen, voor drinken wordt gezorgd
  • 12.45 uur Kennis maken met elkaar, indeling in groepjes en begin van de vossenjacht
  • 14.45 uur Samenkomst in de School de Amersfoortse Berg
  • 15.00 uur Uitslag en afronding
  • 15.15 uur Einde Vormelingendag

Klik hier voor de volledige uitnodiging

Vormelingendag Deventer:
Voor de vormelingen in het vicariaat Deventer (bezig met het Vormsel of hebben dit net ontvangen) is er in Borne een opfrismis en een vossenjacht. De deelnemers gaan op zoek naar bijzondere mensen: Helden en Heiligen. Start: Sint-Stephanuskerk, Stationstraat 1, Borne.
Einde: TMZ ’t Dijkhuis, ’t Dijkhuis 1 Borne.

Aanmelden (vóór 4 maart):
Je kunt je als deelnemer alleen of als groep aanmelden door je voor- en achternaam én de naam van jouw parochie te mailen naar:
vormelingendagspirit@gmail.com. Voor vragen kun je mailen of bellen met vicaris Cornelissen: 06 30162635 / hierboven genoemd mailadres.

Klik hier voor de volledige uitnodiging

Programma:

• 12.00 uur Inloop
  • 12.30 uur Korte Opfrismis met koor Vivace (Denekamp) in de St. Stephanuskerk
  • 13.15 uur Welkom en begin van de vossenjacht
  • 15.00 uur Einde van de vossenjacht in ’t Dijkhuis, ’t Dijkhuis 1, 7622 CM Borne
  • 15.00 uur Korte creatieve activiteit en een broodje frikandel
  • 15.45 uur Uitslag en prijzen