Aartsbisdom > Nieuws > VNB-contactavond in Aartsbisdom Utrecht

VNB-contactavond in Aartsbisdom Utrecht

In Schalkhaar vindt dinsdag 10 november de contactavond voor het Aartsbisdom Utrecht plaats van bedevaartorganisatie VNB. De leden van de pastorale teams, vicariaatscoördinatoren, parochiecoördinatoren, contactpersonen en hun assistenten zijn hiervoor uitgenodigd. Tijdens deze VNB-contactavond wordt onder meer teruggeblikt op de bisdombedevaart naar Lourdes in mei 2015 en vooruitgeblikt op de bisdombedevaart naar Polen in 2016.

De contactavond vindt plaats in De Lindeboom, Lindeboomsweg 1A te Schalkhaar. In tegenstelling tot andere jaren heeft VNB er ditmaal voor gekozen om één gezamenlijke avond te houden voor alle drie de vicariaten van het Aartsbisdom Utrecht. Genodigden wordt (in verband met de reservering en catering) verzocht om zich vóór dinsdag 3 november aan te melden middels het bij de uitnodiging gevoegde formulier.

Programma:
18.00 uur: Soep en broodjes (alleen met opgave)
19.00 uur: Vesperviering in de H. Nicolaaskerk, Timmermansweg 32, Schalkhaar
19.45 uur: Aanvang informatiebijeenkomst met o.a.
• Terugblik bisdombedevaart Lourdes 2015
• Bisdombedevaart Polen 2016