Aartsbisdom > Nieuws > Publieksprijs Ariëns Prijs 2016: blijf stemmen

Publieksprijs Ariëns Prijs 2016: blijf stemmen

Het Aartsbisdom Utrecht reikt om de drie jaar de Ariëns Prijs voor Diaconie uit aan een diaconale activiteit binnen het aartsbisdom. In dit Heilig Jaar van de Barmhartigheid wordt speciaal aandacht gevraagd voor de Ariens Publieksprijs, die voor de eerste maal wordt uitgereikt. Er zijn 30 praktijkvoorbeelden die, hoe klein of hoe groot ze ook zijn, laten zien dat diaconie in het aartsbisdom een stevig gezicht heeft. Stemmen is nog steeds mogelijk.

Op de website van de Diocesane Kerkelijke Caritas Instelling (DKCI) is van iedere genomineerde activiteit een korte beschrijving te vinden, soms aangevuld met foto’s of een YouTube filmpje. Er zijn inmiddels ruim 1.300 stemmen uitgebracht op de verschillende projecten. “Het is niet alleen leuk om mee te doen maar het levert u wellicht ook nog ideeën op. Steun uw vrijwilligers of laat zien waar uw hart naar uitgaat,” aldus de mensen van de DKCI.
Naast de Ariëns Prijs voor Diaconie en de speciale Publieksprijs zijn er tevens drie runners-up, die tijdens de uitreiking van de Ariëns Prijs op 1 oktober als winnaar worden geëerd.

Klik hier om naar de genomineerde projecten te gaan.

Tags: