Aartsbisdom > Nieuws > Pater Th.H.A. Roelofs s.d.b. (85) overleden

Pater Th.H.A. Roelofs s.d.b. (85) overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving het bericht dat op 10 november 2021 te Wijchen is overleden pater Theodorus Hermanus Arnoldus Roelofs s.d.b.. Hij werd geboren te Valburg op 22 januari 1936.

Hij trad in bij de Salesianen van Don Bosco op 16 augustus 1957 te Twello. Op 9 juli 1988 volgde zijn priesterwijding in Hoogland. Pater Roelofs s.d.b. werd op 1 september 2009 benoemd als pastor binnen de Interparochiële Vereniging Apeldoorn (IVA). Op 31 juli 2014 kreeg hij eervol ontslag als pastor binnen de Interparochiële Vereniging Apeldoorn (IVA).

Nadere gegevens omtrent de afscheidsviering op donderdag 18 november a.s. om 11.00 uur in de H. Geestkapel te Assel/Hoog Soeren staan in het overlijdensbericht dat is verzonden namens de medebroeders van de Salesianen van Don Bosco en de familie van pater Roelofs: klik hier.

Moge de Heer hem opnemen in zijn hemelse vrede.