Jongerenfonds

Jongeren zijn de toekomst van de Kerk. Daarom ontwikkelt en ondersteunt het Aartsbisdom Utrecht diocesane, regionale en plaatselijke jongerenactiviteiten – daar zien gelovige jongeren dat ze niet alleen zijn en kunnen ze hun geloof verder verdiepen.

Een sprekend voorbeeld van een diocesane jongerenactiviteit is de succesvolle ‘Tarcisiusdag’ voor alle misdienaars binnen ons aartsbisdom. Ook de deelname aan de Wereldjongerendagen of aan de bisdombedevaarten naar Lourdes heeft dat dubbele doel: bemoediging van de jongeren en verrijking van hun geloof in Christus. En dat werkt: bij terugkeer in hun thuisparochie gaan velen aan de slag om hun geloof te delen, via sociale media maar ook in de parochie.

IBAN NL18INGB0000002703 t.n.v. het Aartsbisdom Utrecht te Utrecht, o.v.v. Jongerenfonds.

Uw gift kunt u ook via iDeal aan ons overmaken:

Meer weten over de jongerenactiviteiten in het Aartsbisdom Utrecht?
Kijk dan eens op de website Jong Aartsbisdom!