Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werkster T.M.A. Wassink overleden

Gepensioneerd pastoraal werkster T.M.A. Wassink overleden

Op 26 juni 2020 overleed mevrouw Theodora Maria Aleida (Dora) Wassink, gepensioneerd pastoraal werkster in het Aartsbisdom Utrecht. Zij werd op 24 augustus 1940 geboren te Lichtenvoorde.

Met ingang van 1 februari 1997 werd zij voor de duur van één jaar benoemd tot pastoraal werkster in de H. Werenfridusparochie te Westervoort binnen het samenwerkingsverband van de sectie Duiven – Groessen – Loo – Westervoort (het latere Parochieverband Viergaarden). Met ingang van 1 februari 1998 werd deze benoeming voor onbepaalde tijd verlengd. Op 1 september 2005 ging Dora Wassink met pensioen. Op vrijdag 3 juli zal haar uitvaart in besloten kring plaatsvinden. Moge zij rusten in vrede.