Aartsbisdom > Nieuws > Frater Augustinus Jansen overleden

Frater Augustinus Jansen overleden

Het Aartsbisdom Utrecht heeft bericht ontvangen dat in het Fraterhuis St.-Jozef in De Bilt op 28 oktober frater van Utrecht Augustinus (Reinier J.) Jansen is overleden. Frater Jansen werkte jarenlang als onderwijzer op verschillende scholen. Ook heeft hij zich ingezet voor diverse parochies in Utrecht en Vleuten. Na zijn pensionering heeft hij nog geassisteerd bij werkzaamheden op het kantoor van het Aartsbisdom Utrecht.

Dinsdag 1 november is om 19.00 uur de avondwake in de kapel van het Fraterhuis St.-Jozef, Schorteldoeksesteeg 1 in De Bilt. Op woensdag 2 november wordt in deze kapel om 14.00 uur de H. Eucharistie ten uitvaart gevierd. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op het kloosterkerkhof in De Bilt.

Klik hier voor de rouwkaart
Klik hier voor een in memoriam van de Fraters van Utrecht