Aartsbisdom > Nieuws > Besteltermijn Kerkbalansmaterialen verruimd

Besteltermijn Kerkbalansmaterialen verruimd

In verband met het vertraagd beschikbaar komen van sommige zelfmaak-actiematerialen is de besteltermijn van alle actiematerialen voor de Actie Kerkbalans verruimd. Gemeenten en parochies kunnen hun bestellingen voor Kerkbalansmaterialen in plaats van uiterlijk 7 november, nu uiterlijk 21 november doorgeven. Ook de kortingen die daarbij gelden blijven twee weken langer van toepassing.

Bestellen kan nog steeds met de papieren bestellijsten, maar ook per mail bij: info@kerkbalans.nl. Maar het gemakkelijkst en snelst gaat het natuurlijk via de Kerkbalanswebshop.

Instructievideo’s
De organisatoren van de Actie Kerkbalans ondersteunen in de periode tot aan de campagne van 2018 lokale organisatoren met e-mailings voorzien van een instructievideo. Communicatie- en marketingdeskundigen Ineke van der Ouderaa en Jan Schinkelshoek onthullen in tien filmpjes de gouden tips voor het organiseren van een geslaagde Actie Kerkbalans. Eind vorige week is de vierde e-mail verstuurd naar de parochies, over stap 4: Betrek de jeugd. De mailing doet een aantal suggesties aan de hand hoe de jeugd te betrekken bij Kerkbalans. Zoals: “Vraag de leiding van de kindernevendienst of de jongerengroep om mee te doen met het organiseren van de Actie Kerkbalans. Of vraag de jeugd zelf! Een paar tieners die brainstormen over een mooi Kerkbalans startmoment kunnen tot verrassende ideeën komen.”

kb2015_poster-geheel

Tags: