Aartsbisdom > Nieuws > Aartsbisdom begint met Extranet

Aartsbisdom begint met Extranet

Na Pasen, in april, begint het aartsbisdom met het nieuwe communicatiemedium Extranet. Dit medium zal een onmisbare schakel worden in de berichtgeving en de informatie uitwisseling tussen het bisdom en de parochies. Op Extranet zullen onder meer de Richtlijnen voor het aartsbisdom Utrecht (het ‘Oranje Boek’) beschikbaar zijn, deze worden dan ook niet meer op papier verspreid.

Bestuurders van parochies, Parochiële Caritas Instellingen en dekenaten wordt dringend gevraagd zich aan te melden op het e-mail adres postmaster@aartsbisdom.nl. Zij ontvangen dan een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee zij toegang krijgen tot dit nieuwe medium. Andere mogelijke gebruikers, zoals leden van pastorale teams, zullen binnenkort in de gelegenheid worden gesteld zich aan te melden.