Aartsbisdom > Agenda > Bijeenkomst voor jonggehuwden/jonge gezinnen

Bijeenkomst voor jonggehuwden/jonge gezinnen

Vanaf dit jaar worden er regelmatig bijeenkomsten georganiseerd voor jonggehuwden/jonge gezinnen. “Zijn jullie getrouwd, hebben jullie eventueel kinderen mogen ontvangen, en hebben jullie behoefte aan verdiepingsmomenten waar jullie als gezin naartoe kunnen? Kom dan naar dit nieuwe initiatief onder leiding van vicaris Cornelissen!,” zo roepen de organisatoren op. De eerste bijeenkomst is op zondag 26 mei.

Voor de volwassenen is er verdieping en groepsgesprek, maar ook tijd voor verdiepende gesprekken met elkaar als echtpaar. Voor de kinderen is er kinderopvang, waarbij het geloof spelenderwijs mee wordt gegeven.

Deze bijeenkomsten zullen iedere keer op een andere plek binnen het Aartsbisdom Utrecht georganiseerd worden. De eerste bijeenkomst wordt gehouden in de St. Catharinakerk in Nijkerk. Nodig vooral je vrienden, familie en kennissen uit!

Voor wie: jonggehuwden (20-40 jaar) en jonge gezinnen

Wanneer: zondag 26 mei 2019
11.00-12.30 uur Eucharistie
12.30-13.00 uur Ontmoeting in de zaal boven
13.00-14.00 uur Lunch met de kinderen erbij (hierna kinderen en volwassenen apart)
14.00-14.30 uur Inleiding bijeenkomsten jonggehuwden/jonge gezinnen met inventarisatie van interessante onderwerpen
14.30-15.00 uur Kennismakingsspel
15.00-16.00 uur Inleiding over de Jongerensynode (door vicaris Cornelissen)
16.00-16.30 uur Afsluiting

Waar: St. Catharinakerk, Holkerstraat 36, 3861 CE Nijkerk

Aanmelden: Aanmelden kan via jonggehuwdenbisdomutrecht@hotmail.com en wordt gewaardeerd, maar is niet verplicht.

Voor vragen en overige informatie: vicaris Cornelissen (06 30162625) en Kim Timmermans-Visser via het mailadres: jonggehuwdenbisdomutrecht@hotmail.com

“We hopen jullie op 26 mei te ontmoeten!”