Landelijke Misdienaarsdag in Kevelaer

• 10.30 uur Inloop, ontvangst, drankje en omkleden in Forum Pax Christi
  • 11.00 uur Processie (in zelf meegebrachte liturgische kleding) naar de basiliek
  • 11.15 uur Eucharistieviering met de aanwezige bisschoppen (hoofdcelebrant is mgr. Woorts)
  • 12.15 uur Bij goed weer: picknick in tuin Priesterhaus. Voor een broodje worst en een drankje wordt gezorgd. Neem zelf ook een lunchpakketje mee.
  • 13.30 uur Speurtocht door de stad Kevelaer
  • 15.00 uur Prijsuitreiking speurtocht incl. drankje en uitreiking aandenken aan de dag in Forum Pax Christi
  • 15.45 uur Afsluiting rondom de Genadekapel
  • 16.15 uur Einde

• Aanmelding via onderstaand formulier (s.v.p. per parochie!).
  • Kosten: € 15,00 per persoon (zowel deelnemer als begeleider), inclusief busvervoer vanuit het Aartsbisdom Utrecht (diverse opstapplaatsen).
  • Deelname van personen onder 18 jaar onder begeleiding van een volwassene.
  • Zie ook de flyer.

Aanmeldingsformulier Misdienaarsdag 2023

• Geef de namen (voluit) van de deelnemers die u wenst op te geven. Vermeld s.v.p. ook of er priesters meekomen die willen concelebreren (eigen albe en witte stola meenemen!) en om hoeveel priesters het dan gaat.
    Deelname aan het programma is helaas niet kosteloos. Met het invullen van dit formulier gaat u akkoord met betaling van € 15,00 per deelnemer. De contactpersonen krijgen hierover nog bericht.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.